ABC های محتوای ویدیویی : روش ساختن یک راهکار بازاریابی ویدیویی
یک لحظه در باب شیوه به کارگیری روز جاری وب تصور کنید . کدام پست سبب ساز شدهاست که از پیمایش در فید اینستاگرام خویش دست بکشید؟ بیشترین وقت را در کدام صفحه های اینترنت گذراندید؟ از چه محتوایی لذت بردید؟
در حالتیکه مانند بیشتر ما میباشید , این احتمال موجود هست که فیلم ها علتی در جواب های شما به هر سه سوال باشند . براین اساس جای تعجب نیست که متخصص ها بازاریابی سالهاست که برند ها را ترغیب به استعمال از فیلم های بیشتر می نمایند .
با وجود تمامی این موردها , بخش اعظمی از برند های کوچک و میانگین هنوز نیز از فیلم های مضاعف یه خرده در بازاریابی خویش استعمال می نمایند , درحالتی که از این موردها به کار گیری نمایند . در تجربیات خویش با مشتری ها , ما شاهدیم که شرکت های در چهار مسئله حیاتی نزاع می نمایند :
میزان دارایی . بعضی از موسسات معتقد نیستند که بازاریابی ویدیویی قادر است حاصل حقیقی را به توشه آورد , ولی اکثری به آسانی تصور می نمایند که نمی توانند آن را تحمل نمایند .
استعداد . عمده گروه های کوچک بازاریابی اشخاصی را تجربه نمیکنند که در فیلم ها بازی می نمایند یا این که بازی نمیکنند .
خرید در . کمپانی هایی که به نیکی از کلیپ به کار گیری می نمایند اشخاص متعددی در سراسر اداره دارای تعهد به به کارگیری از محتوای ویدئو از جمله رهبری , فروشندگان , نمایندگان سرویس ها مشتری و کارشناسان مسئله می باشند . البته دستیابی بدین تراز خرید در یک اداره میتواند زیاد مشقت بار باشد .
ثبات . در حالی که اکثری از برند ها فهم کرده اند که چهگونه محتوای نوشتاری مکرر و مداوم ایجاد نمایند , کمتر کسی متوجه شدهاست که چه گونه این فعالیت را با کلیپ انجام دهیم .
با وجود این اساسی , جای تعجب ندارد که چرا عمده مارکها هنوز ویدئویی را تحت عنوان مؤلفه با اهمیت تلاشهای بازاریابی خویش درج نمیکنند . خبر عالی این است کهاین مانع ها ورود به شما فرصتی برای ضرب و شتم رقبای خویش را به پانچ میزند - البته آن پنجره بهسرعت بسته می شود .
برای امداد به مشتریان خویش , هر آنچه را که بازاریابی ویدیویی ارائه میدهد , به دست آوریم , چارچوبی را تولید کرده ایم که ساختن یک راهکار بازاریابی ویدیویی را آسانتر می نماید تا روش و رئیس آن معمولی خیس شود .
ABC های محتوای ویدیویی
اولین چیزی که قبلی از اینکه یک مجموعه بازاریابی بتواند با موفقیت از فیلمبرداری در دنیای روز جاری استعمال نماید , رخداد می افتد , معمولاً یک تغییرو تحول خیالی است : در حالتیکه گروه بازاریابی یا این که رهبری کمپانی شما به تاءمل ایجاد کلیپ به عبارتی روشی است که یک ده سال قبلی انجام دادند , ساختن آن فراوان مشقت بار خواهد بود . محتوای ویدئویی کافی برای ساخت حقیقت تغییر تحول است چون به صورت مداوم با معضل های ذکر شده در ابتدا روبرو خواهید شد .
مطرح ترین چیز درباره ی ساخت محتوای ویدئویی امروزه این است که مدام حتمی نیست این ایجاد در مقیاس بزرگ باشد . روزهای صرف هزاران دلار و هفته وقت برای هر ویدئویی که ساخت میکنید به طور رسمی به پایان رسیده است .
ما معتقدیم که هر برند در سه مرحله مرحله A , تراز B و C نیاز به ترکیبی از محتوای کلیپ دارااست .
محتوای ویدیویی مرحله
فیلم های تراز A , فیلم هایی میباشند که بیشتر برند ها قبلاً در ساخت آن ها عادت کرده اند . این فیلم ها صیقل داده شده و ایجاد نیکی داراهستند و بدین ترتیب گران ترین آن ها برای ساخت است . در صورتیکه کمپانی شما تا به هم اکنون یک تبلیغات تلویزیونی یا این که یک ویدیوی مروری بر مارک برای وبسایت شما تولید نموده است , احتمالاً این یک فیلم ویدیویی در مرحله A بوده است .
فیلم های تراز یک خوبتر زمانی عمل می نمایند که نیاز به ساخت یک برداشت توانا از تماشاچی داشته باشید . چنانچه نخستین بار است که فردی در تعامل با اسم تجاری شما یا این که حالت دیگر هنگامی نیاز دارید که کمپانی خویش را ماهر و دارای اعتبار مطرح نمایید , یک فیلم A در مرحله A احتمالاً به شایسته ترین وجه فعالیت می نماید . این چیزی است که آنهارا برای تبلیغات , فیلم های فرآورده و نمای کلی کمپانی خوب می نماید .
درباره این سایت