پیدا کردن نویسندگان راحت است ; آن‌ها همگی جا می‌باشند - از جستجوی یک ثانیه گوگل گرفته تا سؤال از LinkedIn .

ولی استخدام شایسته ترین ها؟ این بازاریابان وظیفه هولناک و صاحبان شغل ها با آن روبه رو هستند . و شما تنها به نویسندگان نیاز ندارید , شما به نویسندگان محتوای سئوی سایت استثنایی هم نیاز دارید .

استدلال کلیدی آن این است که گوگل ( با اسم مطرح ترین راننده ترافیک عمده وب سایت ها ) از زمان به روزرسانی در پاندا در سال 2011 , RankBrain در سال 2015 و بروزرسانی ( Fred ( آن‌ها به عینه دست به دست نیز داده است . ' برای هر بروزرسانی ناشناس Google ) در مارس 2017 .

گویا است که چه طور هرمورد از این به روزرسانی های دارای اهمیت ترجیح گوگل را برای نویسندگان خوب سئوی سایت رابطه برقرار می نمایند :

درصورتی که خواننده مکرر موز می‌باشید , احتمالاً می‌دانید که چه‌طور آن ها عمل می نمایند - ولی در‌صورتی‌که اینطور نباشد : پاندا همگی صفحه ها اینترنت را با محتوا مجاز می نماید که به هیچ وجه به اشخاص آنلاین طولانی تر نمیکند , و به نمایش مطالب بیشتری که ارائه می دهند , جریمه می نماید . به تنهایی , بروزرسانی RankBrain گوگل را تقریباً تیزهوش خیس از آدم ساخته است - هنگام تعیین مطلوب ترین و کیفیت بالا ترین مطالب برای سکو در ورقه شماره 1 صفحه ها سود موتور کاوش ( SERPs ) .

به روزرسانی ( Fred ( سایتهای با محتوای کم کیفیت را مرتفع می نماید که چیزی بالاتر از ارائه اطلاعاتی که از گذشته در وب دراختیار می باشند انجام نمی دهند . همینطور سایتهایی را که در حق تقدم درآمد فراتر از تجربه استفاده کننده قرار دارا هستند مجازات می نماید .

بعداز این بروزرسانی , 100+ تارنما شاهد کاهش 50 % ترافیک خویش به 90 % بودند .

روشن است که گوگل , از روش این به روزرسانی های مهم , به برند ها , ناشران و بازاریابان نیاز دارااست تا با نویسندگان محتوای SEO که پیاز آن‌ها را می‌شناسند , همیاری نمایند . اشخاصی که میدانند چه گونه با احاطه بر روی سئوی سایت بنویسند .

البته به چه شکل این لغات حیاتی استثنایی را پیدا می کنید؟ سوای برنامه , بایستی قریه ها ( یا این که چه بسا صدها ) از آن ها را به نمایش بگذارید تا اشخاصی را پیدا فرمایید که مطلوب باشند .

البته بیایید این عمل را برای شما آسانتر کنیم . اساسا , نویسندگان ایده آل SEO شما بایستی دو خصوصیت کلیدی داشته باشند :

تخصص بهینه سازی وب سایت در کاغذ عالی است

دیده فراوان خیر برای تجربه استفاده کننده ( یعنی افزودن تصاویر دارای ارتباط , قالب بندی و غیره )

یک مولف با این دو مهارت یک مولف خوب SEO است . ولی بیایید مقداری عمیق خیس به معنای این بدانیم .

( دقت : این پست راجع‌به استخدام نویسندگان استثنایی در محتوای SEO است - یعنی لغت ها دارای اهمیت که نیازی به چک بر آن‌ها برای انجام شغل های خوب ندارند . براین اساس , کلیه چیز قادر است یه خرده قرائت و تلاوت خویش را پیدا نماید ) اینجانب فرض خواهم کرد که مولف ایده آل شما مواقعی مثل قالب بندی , SEO در ورقه و لود صحیح محتوا را در CMS شما می داند یا این که مسئولیت آن است . )

1 . علم SEO در برگه

اکنون میدانید SEO در ورقه چه می‌باشد . البته در شرایطی که اینطور نباشد , این صرفا عناصری است که شما در یک وب سایت یا این که ورقه اینترنت قرار می دهید تا موتورهای کاوش بدانند که شما در موضوعات خاصی دارید که اشخاص در جستجوی آنان می‌باشند .

به این ترتیب , چه طور می‌دانید که آیا یک مولف از علم SEO مناسب روی کاغذ برخوردار است؟

صادقانه بیان‌کنم , ( آیا می‌توانید مثال های نوشتاری پیشین خویش را برای اینجانب ارسال کنید؟ ( سؤال ایده آل برای پرسیدن از نویسندگانی است که در حیث دارید استخدام فرمائید . زمانی که مثال های خویش را نشان دادند , از آن ها بخواهید که هرمورد از شما‌را طی نمایند و سؤالات ذیل را از خویش بپرسید :


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها